Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Γκαλέτι: "Επιστρέφω στα γήπεδα"

Ο Λουτσιάνο Γκαλέτι δηλώνει ανυπόμονος για την επέμβαση που θα του αλλάξει τη ζωή και πρόθυμος να επιστρέψει ξανά στα γήπεδα.


"Τώρα είμαι καλά, χαρούμενος που μου δόθηκε αυτή η λύση. Ήταν πολύ δυνατά τα συναισθήματα την ημέρα που μας το ανακοίνωσαν πως ο πατέρας μου έχει συμβατό όργανο με το δικό μου σώμα.
Απομένουν περίπου δύο εβδομάδες, αλλά έχω μεγάλη όρεξη να έρθει η μέρα της εγχείρησης. Αδημονώ όπως και όλη η οικογένειά μου", είπε αρχικά στην Goal News ο Λουτσιάνο Γκαλέτι.

Για το πως αντιμετώπισε το πρόβλημα, είπε: "Επέστρεψα στη Λα Πλάτα, βρήκα στήριξη στην οικογένειά μου και στους δικούς μου ανθρώπους. Ταξίδεψα πολύ κιόλας, επισκέφτηκα μέρη που ήθελα καιρό να δω. Άρχισα να προσαρμόζομαι σε μια κανονική ζωή, χωρίς αθλητισμό υψηλού επιπέδου, χωρίς ποδόσφαιρο, με ορισμένες βασικές αλλαγές στην καθημερινότητά μου".

Για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ενεργό δράση, τόνισε: "Οι γιατροί μου επιβεβαίωσαν πως θα μπορούσα να παίξω ξανά. Αν όλα πάνε καλά, σύντομα θα μπορέσω να επιστρέψω στις ατομικές προπονήσεις και αργότερα σε κάποια ομάδα. Σε περίπτωση που αντιδράσει θετικά το σώμα μου, θα ήθελα να παίξω ξανά επαγγελματικά και στο υψηλότερο επίπεδο. Σκέφτομαι τη μέρα που θα μπορέσω να αφοσιωθώ στις προπονήσεις και στο παιχνίδι".

Κλείνοντας για τη διαμάχη με τον Ολυμπιακό, είπε: "Με αυτό το θέμα ασχολείται ο δικηγόρος μου και από όσο γνωρίζω δεν ξέρω πότε θα υπάρξει λύση σε αυτό το ζήτημα. Δεν εξαρτάται από εμένα η έκβαση της υπόθεσης. Ωστόσο, θέλω να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα. Τα συναισθήματά μου προς τον κόσμο του Ολυμπιακού δεν έχουν αλλάξει. Νιώθω ακόμη ένας από αυτούς".

Πηγή: Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου