Κυριακή 15 Ιουλίου 2012

Μέσι: "Ο Φάμπρεγκας πίστευε ότι είμαι μουγκός"

Ο Λιονέλι Μέσι αποκάλυψε πως μικρός ήταν πάρα πολύ ντροπαλός σε τέτοιο σημείο που ο Σεσκ Φάμπρεγκας νόμιζε πως είναι μουγκός. Διαβάστε αναλυτικά τις δηλώσεις του Αργεντινού.


Αυτή τη στιγμή είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου, αλλά ακόμα και τώρα προσπαθεί να μην προκαλεί και να μην τραβάει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του.

Επομένως, μπορεί να φανταστεί κανείς πως θα ήταν πιο μικρός.

Ο Λιονέλ Μέσι παραδέχτηκε πως όταν έκανε τα πρώτα του βήματα στη Μασία, το προπονητικό κέντρο της Μπαρτσελόνα, δεν ήταν και ο πιο κοινωνικός. Ντρεπόταν τόσο που ο Σεσκ Φάμπρεγκας νόμιζε πως είναι μουγκός.

Χαρακτηριστικά δήλωσε στο Kepes Sport:  

"Ο Σεσκ Φάμπρεγκας μου έχει πει πως όταν ήμουν μικρός άλλαζα με τόση ησυχία που πίστευε πως είμαι μουγκός. Τώρα είμαι πιο ανοιχτός και δεν ντρέπομαι τόσο στα αποδυτήρια όσο στη Μασία".

Εν τω μεταξύ, ο Μέσι έκανε και ένα σχόλιο για τις πρόσφατες δηλώσεις του Νεϊμάρ, ο οποίος τον αποθέωσε τονίζοντας πως είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής του κόσμου.  

"Είμαι ευγνώμων για όσα είπε ο Νεϊμάρ για μένα. Είναι ωραίο όταν προέρχονται από έναν άλλον ποδοσφαιριστή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου