Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

"Ήμασταν χάλια"

Άκρως απογοητευμένος ο Μουρίνιο από την ήττα της Ρεάλ στη Σεβίλλη, υποστήριξε μετά το τέλος του αγώνα πως η ομάδα του ήταν χάλια.

  • Αναλυτικά όσα δήλωσε:
"Συγχαρητήρια στη Σεβίλλη για την εμφάνιση που έκανε. Άξιζε να μας νικήσει και το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο. Εμείς ήμασταν χάλια. Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε ομάδα. Εγώ είμαι προπονητής και όταν η ομάδα δεν παρουσιάζει το πρόσωπο που πρέπει είναι δική μου ευθύνη. 

Στο ημίχρονο έκανα δύο αλλαγές, αλλά ήθελα να κάνω επτά. Κάθε παίκτης πρέπει να ξέρει τις ευθύνες του. Οι παίκτες της Σεβίλλης έμπαιναν σε κάθε φάση με πάθος. Εμείς το κάναμε αυτό μόνο απέναντι στην Μπαρτσελόνα".

Για το ενδεχόμενο να επηρέασε η υπόθεση Ρονάλντο την ομάδα του, ήταν κατηγοριματικός: "Δεν έχει καμία σχέση. Δυστυχώς λίγοι παίκτες είναι αφοσιωμένοι και το ποδόσφαιρο είναι προτεραιότητα στη ζωή τους. Αν όμως συμβαίνει αυτό, είναι δική μου ευθύνη".

Τέλος αναφερόμενος στο -8 από την Μπαρτσελόνα, τόνισε: "Με ανησυχεί η δική μου ομάδα και όχι η διαφορά που υπάρχει με την Μπαρτσελόνα στη βαθμολογία. Δεν παίξαμε καθόλου καλά με τη Χετάφε και μέτρια απέναντι στη Γρανάδα".

Πηγή: Contra.GR 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου