Κάνοντας χρόνο 2:28:11.4, ο Σεμπαστιάν Λεμπ πανηγύρισε την τρίτη νίκη
του στα τελευταία πέντε Ράλι Φινλανδίας και απέδειξε για πολλοστή φορά
ότι δεν καταλαβαίνει από παραδόσεις.
Το εν λόγω Ράλι ξεκίνησε το 1951 και μέχρι το 2008 μόλις
επτά μη Φινλανδοί πιλότοι είχαν καταφέρει να τερματίσουν πρώτοι. Έκτοτε,
όμως, ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κυριαρχεί.
Ο αγώνας είχε σασπένς μέχρι την τελευταία ημέρα, αφού ο Μίκο Χίρβονεν βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής, αλλά στις ΕΔ ο Λεμπ κατάφερε να κρατήσει -μάλλον άνετα- το προβάδισμα και εν τέλει να πάρει τη νίκη.
Ως εκ τούτου η Citroen έκανε το τέταρτο συνεχόμενο "1-2", γεγονός που πιστοποιεί έμπρακτα την κυριαρχία της, πέντε στροφές πριν από την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος.
Η μεγάλη απογοήτευση του αγώνα ακούει στο όνομα Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος -ουσιαστικά- ήταν εκτός συναγωνισμού την τελευταία ημέρα και μάλιστα δεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε καμία από τις ΕΔ. Πάντως, κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση του βάθρου.
Ο μοναδικός οδηγός της Ford που κέρδισε ειδική διαδρομή ήταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός οδηγός άγγιξε τη νίκη και στην Power Stage, αλλά εκείνος τελικά που χαμογέλασε ήταν ο Μίκο Χίρβονεν για 6''.
Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα γίνει το τριήμερο 24-26 Αυγούστου επί γερμανικού εδάφους.
2. Μ. Χίρβονεν 2:28:17.5 +6.13
3. Γ. Λάτβαλα 2:28:46.4 +35.0
4. Π. Σόλμπεργκ 2:29:07.5 +56.1
5. Μ. Όστμπεργκ 2:30:43.5 +2:32.
6. Ο. Τάνακ 2:30:59.0 +2:47.6
7. Μ. Ράντανεν 2:33:03.1 +4:51.7
8. Γ. Κετομάα 2:34:13.3 +6:01.9
9. Μ. Πρόκοπ 2:34:15.7 +6:04.3
10. Οζιέ 2:36:57.4 +8:46.0
Ο αγώνας είχε σασπένς μέχρι την τελευταία ημέρα, αφού ο Μίκο Χίρβονεν βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής, αλλά στις ΕΔ ο Λεμπ κατάφερε να κρατήσει -μάλλον άνετα- το προβάδισμα και εν τέλει να πάρει τη νίκη.
Ως εκ τούτου η Citroen έκανε το τέταρτο συνεχόμενο "1-2", γεγονός που πιστοποιεί έμπρακτα την κυριαρχία της, πέντε στροφές πριν από την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος.
Η μεγάλη απογοήτευση του αγώνα ακούει στο όνομα Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος -ουσιαστικά- ήταν εκτός συναγωνισμού την τελευταία ημέρα και μάλιστα δεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε καμία από τις ΕΔ. Πάντως, κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση του βάθρου.
Ο μοναδικός οδηγός της Ford που κέρδισε ειδική διαδρομή ήταν ο Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός οδηγός άγγιξε τη νίκη και στην Power Stage, αλλά εκείνος τελικά που χαμογέλασε ήταν ο Μίκο Χίρβονεν για 6''.
Ο επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος θα γίνει το τριήμερο 24-26 Αυγούστου επί γερμανικού εδάφους.
- Η πρώτη δεκάδα
2. Μ. Χίρβονεν 2:28:17.5 +6.13
3. Γ. Λάτβαλα 2:28:46.4 +35.0
4. Π. Σόλμπεργκ 2:29:07.5 +56.1
5. Μ. Όστμπεργκ 2:30:43.5 +2:32.
6. Ο. Τάνακ 2:30:59.0 +2:47.6
7. Μ. Ράντανεν 2:33:03.1 +4:51.7
8. Γ. Κετομάα 2:34:13.3 +6:01.9
9. Μ. Πρόκοπ 2:34:15.7 +6:04.3
10. Οζιέ 2:36:57.4 +8:46.0
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου