Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Tζέιμς: "Τίποτα δεν μπορεί να το περιγράψει"

Με κεκτημένη ταχύτητα από το 2011 στο Παγκόσμιο της Νταεγού έφθασε ο Κίρανι Τζέιμς στο Λονδίνο 2012 για να κατακτήσει και το χρυσό Ολυμπιακό μετάλλιο στα 400μ, το πρώτο στην ιστορία της χώρας του (Γρενάδα).


«Είμαι πολύ ευχαριστημένος, όχι μόνο για μένα αλλά συνολικά για τη χώρα μου, τους προπονητές μου τους μάνατζερ που συνεργάζομαι. Είμαι εκστασιασμένος. 

Όλοι στη Γρενάδα θα πανηγυρίζουν, τίποτα δεν μπορεί να περιγράψει αυτά που αισθάνομαι», είπε ο Τζέιμς μετά τη νίκη του.

«Υπάρχουν στα 400μ πολλοί ταλαντούχοι αθλητές. Οι συνθήκες στην κούρσα ήταν ίδιες για όλους τους αθλητές και όλοι ήταν ικανοί για τη νίκη. 

Τώρα, έχω μπροστά μου αρκετά πράγματα να κάνω μέχρι το τέλος της χρονιάς και θέλω να επιστρέψω στις σπουδές μου. 

Ελπίζω ο ΛαΣόν Μέριτ, που τραυματίστηκε στα προκριματικά να αναρρώσει γρήγορα και να επιστρέψει πίσω δυνατός στους στίβους», κατέληξε ο νεαρός αθλητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου