Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Νέα "χυλόπιτα" στη Ρεάλ ο Αγκουέρο

"Δεν σκέφτομαι να πάνω στη Ρεάλ Μαδρίτης", τόνισε στους "Times" ο Κουν Αγκουέρο διαψεύδοντας για άλλη μία φορά τις φήμες που τον θέλουν να μετακομίζει στη "βασίλισσα".


Το όνομα του Κουν Αγκουέρο συνεχίζει να εμπλέκεται σε μεταγραφικά σενάρια για την Ρεάλ Μαδρίτης, με τον ίδιο να τα διαψεύδει για άλλη μία φορά.

"Πάντα υπάρχουν φήμες, αλλά δεν είναι αλήθεια αυτά που ακούγονται. Δεν σκέφτομαι να πάω στη Ρεάλ Μαδρίτης ή κάπου αλλού", δήλωσε στου "Times".

"Το μέλλον μου είναι στην Μάντσεστερ Σίτι. Θέλω να μείνω, το συμβόλαιο μου λήγει σε τέσσερα χρόνια και “βλέπω” τον εαυτό μου εδώ, τουλάχιστον για αυτά τα χρόνια.

Η Σίτι μου έχει συμπεριφερθεί πολύ σωστά από την πρώτη μέρα που ήρθα. Ακόμη και η οικογένεια μου είναι καλά εδώ και για αυτό θέλω να μείνω. Εδώ μπορώ να κερδίσω όλα όσα θέλω. Πανηγυρίσαμε έναν τίτλο και πρόκειται να κερδίσουμε πολλούς περισσότερους.

Όταν κερδίσεις τον πρώτο, ανυπομονείς για τον δεύτερο, τον τρίτο. Φέτος πήραμε το πρωτάθλημα και γιατί να μην πιστεύουμε ότι αυτό μπορούμε να το επαναλάβουμε και τα επόμενα χρόνια", συμπλήρωσε ο Αργεντινός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου