Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Mπαλοτέλι: "Eίμαι ιδιοφυία και θα κερδίσω τη Χρυσή Μπάλα"!

Ο Μάριο Μπαλοτέλι χαρακτήρισε τον εαυτό του ιδιοφυή και όχι επαναστάτη σε συνέντευξή του στο France Football, τονίζοντας ότι ο μεγάλος του στόχος δεν είναι άλλος από την κατάκτηση της Χρυσής Μπάλας.


"Πιστεύεις ότι είσαι ένας ιδιοφυής επαναστάτης"; είναι το ερώτημα που τέθηκε στον Μάριο Μπαλοτέλι στο πλαίσιο της συνέντευξης που παραχώρησε στο έγκυρο γαλλικό περιοδικό, με τον 21χρονο Ιταλό φορ να δηλώνει ευθαρσώς:
"Ναι, πιστεύω ότι είμαι ιδιοφυία. Δεν θεωρώ όμως τον εαυτό μου επαναστάτη. Πιστεύω ότι είμαι εξυπνότερος από το συνηθισμένο. Ορκίζομαι όμως ότι δεν με ενδιαφέρει να το δείξω".


Αυτό που σίγουρα ενδιαφέρει τον "Σούπερ Μάριο" είναι το βραβείο της Χρυσής Μπάλας... Τα λόγια του είναι ενδεικτικά:
"Οι μεγαλύτεροι παίκτες στην ιστορία του ποδοσφαίρου έχουν κερδίσει αυτή την ύψιστη αναγνώριση, εγώ που ονειρεύομαι να γίνω ένας από αυτούς γιατί να μην θέλω να το κατακτήσω;

Πιστεύω ότι έχω τεράστιες δυνατότητες αλλά αλλοίμονο σε όποιον με φωνάζει επαναστάτη. Είμαι απλά μία ιδιοφυία, με ένα ταλέντο που βελτιώνεται και καλλιεργείται με το πέρασμα του χρόνου."
Όσο για τις αρκετές επικρίσεις που έχει δεχτεί κατά καιρούς ο επιθετικός της Μάντσεστερ Σίτι, ήταν κατηγορηματικός:

"Λίγα άτομα έχουν το ταλέντο μου και για αυτό ελάχιστοι είναι εκείνοι που έχουν το δικαίωμα να με κρίνουν αυτό που κάνω.
Το όνειρό μου είναι να γίνω ο κορυφαίος παίκτης στον κόσμο. Εάν αποφασίσω να σκοράρω, σκοράρω. Ξέρω να χτυπάω καλά τη μπάλα, ξέρω να ντριμπλάρω αλλά έχω πολλά ακόμα να βελτιώσω".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου