Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Εκτός US Open o Nαδάλ

Ο Ράφα Ναδάλ αποφάσισε να μην συμμετάσχει στο US Open λόγω τραυματισμού


Ο Ναδάλ δεν έλαβε μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου λόγω τραυματισμού στο γόνατο, γεγονός που τον αναγκάζει να χάσει το φημισμένο τουρνουά στη Νέα Υόρκη, που ξεκινάει στις 27 Αυγούστου.

"Είμαι πολύ στενοχωρημένος που ανακοινώνω ότι δεν είμαι έτοιμος να αγωνιστώ στο US Open στη Νέα Υόρκη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους για την υποστήριξή τους και ειδικά αυτούς της Νέας Υόρκης αλλά πρέπει να συνεχίσω με την αποθεραπεία και την προετοιμασία μου ώστε να είμαι έτοιμος για τις υπόλοιπες διοργανώσεις. Θα μου λείψει το τουρνουά ", έγραψε στο Twitter ο Ράφαελ Ναδάλ.

Ο τελευταίος αγώνας τένις που συμμετείχε ο Ναδάλ ήταν στις 28 Ιουνίου στο Γουίμπλεντον όταν αποκλείστηκε στον 2ο γύρο από τον Λούκας Ροσόλ, Νο100 στην παγκόσμια κατάταξη.

Πηγή:  Sport24.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου