Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Κ. Παπαδόπουλος: "Γι αυτό απέρριψα τη Ζενίτ"

Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος, μίλησε για την απόφασή του να απορρίψει την πρόταση της Ζενίτ, καθώς και για την κλήρωση του Τσάμπιονς Λιγκ, στην οποία συμμετέχει και η Σάλκε.


Αναλυτικά όσα δήλωσε NovaΣπορ Fm 94,6:
  • Για την απόφαση του να απορρίψει την πρόταση της Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης: «Ομολογώ ότι ήταν τιμή να έχω μια τόσο μεγάλη πρόταση από έναν μεγάλο σύλλογο. Και μάλιστα με τέτοιες οικονομικές απολαβές που θα έλυνα το πρόβλημα της ζωής μου και της οικογένειάς μου. Αποφάσισα όμως να μείνω στη Σάλκε μετά από συζητήσεις με την οικογένειά μου και νομίζω ότι πήρα και την σωστή απόφαση. 
Νιώθω τέλεια στη Σάλκε και νομίζω ότι είναι σαφώς καλύτερο πρωτάθλημα το γερμανικό από αυτό της Ρωσίας. Στη Γερμανία έμεινα γιατί θα βελτιωθώ και γιατί όχι αργότερα να μου δοθεί η ευκαιρία να κάνω ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα μου. 
Ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ήταν και πολλά τα λεφτά. Πολλοί ποδοσφαιριστές θα πήγαιναν. Δεν θα ήταν όμως η καλύτερη εξέλιξη για εμένα. Πιστεύω σε εμένα και στις δυνατότητές μου και νομίζω ότι δεν θα ήταν το σωστό τάιμινγκ να φύγω από τη Γερμανία και να πάω στη Ρωσία. 
Δεν σκέφτομαι το μέλλον, ούτε που θα είμαι το επόμενο καλοκαίρι. Σκέφτομαι τη Σάλκε και πως θα δίνω σε κάθε παιχνίδι τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα μου».

  • Για την πρόταση αναπροσαρμογής των αποδοχών του που δέχθηκε από τη Σάλκε: «Ναι μου έχει γίνει πρόταση. Και νομίζω ότι τις επόμενες ημέρες θα κληθώ από τη διοίκηση».
  • Για το πού βελτιώθηκε αγωνιζόμενος στη Σάλκε: «Δεν μπορώ να πω κάτι συγκεκριμένο. Απλά βελτιώνεσαι μέσα από τα παιχνίδια. Η προπόνηση –είναι αλήθεια- πως δεν αρκεί. Οι γερμανοί –πρέπει να παραδεχθούμε- πως είναι αξιοκρατικοί. Αν είσαι καλός και το αξίζεις, θα παίζεις. Αυτό είναι το πιο σημαντικό. Όταν αποφασίσεις να πας στο εξωτερικό πρέπει πραγματικά να το έχεις πάρει απόφαση. Όταν έφυγα από τον Ολυμπιακό ήμουν ένας άγνωστος. Πίστευα όμως σε εμένα και είπα ότι θα πάω να δουλέψω και θα αγωνιστώ».
  • Για την αντιπαράθεση που έχει προκύψει ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Γερμανία: «Την αισθάνομαι κάθε ημέρα. Είναι… κάπως απέναντί μας. Κακά τα ψέματα. Έμενα όμως με αγαπούν, με εκτιμούν και με σέβονται. Και εγώ μέσω των εμφανίσεών μου προσπαθώ να δείξω ότι οι Έλληνες είμαστε δυνατοί».
  • Για την κλήρωση του Τσάμπιονς Λιγκ: «Δεν θα ήθελα να κληρωθούμε με τον Ολυμπιακό. Από εκεί και πέρα, δεν έχω κάποια ιδιαίτερη προτίμηση».
  • Για την Εθνική ποδοσφαίρου: «Έχουμε κάνει ένα καλό όνομα με την Εθνική. Πιστεύω ότι θα προκριθούμε στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 και θα συνεχίσουμε τις καλές εμφανίσεις».
  • Για τον αρχηγό της εθνικής ομάδας, Γιώργο Καραγκούνη: «Ο Καραγκούνης είναι ο αρχηγός. Είναι τεράστια προσωπικότητα. Θα ήθελα να είναι δίπλα μας στα πρώτα παιχνίδια των προκριματικών του Μουντιάλ. Συμφωνώ ότι χρειάζεται το νέο αίμα στην ομάδα, αλλά ο Καραγκούνης και ο Κατσουράνης είναι πολύ σημαντικοί παίκτες. Μας βοηθούν και όταν χρειάζεται αυτοί μιλούν. Εμένα με βοηθούν πάρα πολύ και με ανεβάζουν ψυχολογικά».
Πηγή: Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου