Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Μασάδο: "Ποιος δεν θα ήθελε να έρθει στον Ολυμπιακό;"

Ο Πάολο Μασάδο εμφανίστηκε θετικός να έρθει στον Ολυμπιακό. Τί λέει για τον κολλητό του Μιραλάς, τον φίλο του Βιεϊρίνια αλλά και το παράπονό του για την συμπεριφορά του Φερέιρα απέναντί του.


Ο Πορτογάλος μέσος της Τουλούζ, Πάολο Μασάδο, του οποίου το όνομα έχει ακουστεί κατά καιρούς για τον Ολυμπιακό, εξέφρασε την επιθυμία να έρθει στους "ερυθρόλευκους".
Παράλληλα μίλησε για Μιραλάς, Βιεϊρίνια, Φερέιρα και Euro...

Αναλυτικά τα όσα είπε...

Για τον Ολυμπιακό:

"Φυσικά και θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Ποιος δεν θα ήθελε; Για τον Ολυμπιακό μιλάμε. Μια ομάδα που πρωταγωνιστεί στην Ελλάδα κι αγωνίζεται πάντα στο Champions League. Φέτος παρακολούθησα την πορεία του πιο στενά... λίγο έλειψε να φτάσει στους 16. Είναι ένα μεγάλο κλαμπ και θα μου άρεσε να αγωνιστώ σε αυτό".


Για τον Μιραλάς:

"Ο Κέβιν είναι ο... κολλητός μου. Ανταλλάσσουμε συνεχώς μηνύματα. Μου λέει συνέχεια να έρθω στον Ολυμπιακό να είμαστε συμπαίκτες, όμως έχω συμβόλαιο με την Τουλούζ ως το 2015 και δεν εξαρτάται από μένα. Θα πρέπει να τα βρουν πρώτα οι δύο ομάδες. Αν τα βρουν, εγώ θα συμφωνήσω την επόμενη στιγμή....
Χαίρομαι πάντως που ο φίλος μου περνάει πολύ καλά στην Αθήνα, ξέρω ότι είναι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακός και πως βγήκε πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα".


Για τον Βιεϊρίνια:

"Με τον Αντελίνο παίζαμε μαζί στην Πόρτο. Μας μπέρδευαν συχνά και μας έλεγαν ότι μοιάζουμε πολύ. Μου έχει μιλήσει για το ελληνικό ποδόσφαιρο αλλά και τον Ολυμπιακό, Λέει πάντα τα καλύτερα".

Για τον Φερέιρα:

"Ξέρω πως στον Παναθηναϊκό βρίσκεται ο Ζεσουάλδο Φερέιρα. Είναι καλός προπονητής, αλλά εμένα δεν μου φέρθηκε ωραία. Τον είχα στην Πόρτο.
Μου έλεγε πως με υπολογίζει και πως θέλει να με κρατήσει, αλλά κάθε χρόνο με έστελνε δανεικό σε μικρότερες ομάδες μέχρι που ήρθε η μεταγραφή μου στην Σεντ Ετιέν. Ποτέ δεν μου εξήγησε γιατί δεν μου έδωσε ευκαιρίες".

Για τον Βαλβέρδε:

"Ξέρω πως είναι προπονητής στον Ολυμπιακό και ότι έχει μιλήσει με πολύ καλά λόγια για μένα, όπως ξέρω και πως επιστρέφει στην Ισπανία. Ποιος ξέρει, ίσως τον ακολουθήσω εκεί (σ.σ. γέλια)".

Για το Euro και την εθνική Ελλάδας:

"Θα ήταν ωραία για σας να επαναληφθεί το θαύμα του 2004, αλλά το θεωρώ δύσκολο. Πάντως το θετικό είναι ότι έχετε έναν Πορτογάλο στον πάγκο σας.... (σ.σ.γέλια)"

Για το Euro και την Πορτογαλία:

"Αν κάνουμε καλό ξεκίνημα τότε ήμαστε ικανοί για σπουδαία πράγματα. Έχουμε καλή ομάδα.
Εγώ θέλω να πάω στο Εuro κι ελπίζω να είμαι στην αποστολή, μολονότι δεν έκανα καλή χρονιά. Είχα κάποιους τραυματισμούς και όλα θα εξαρτηθούν από τον προπονητή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου