Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Υφαντίδου στο Football-ista: "Ευχαριστιέμαι τους αγώνες μου"

Η πρωταθλήτρια του επτάθλου, Σοφία Υφαντίδου, μίλησε στο Football-ista για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και το πώς αντιμετωπίζει τους μεγάλους αγώνες. (photos)


Για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ελσίνκι αναχωρεί την Τετάρτη (27/06) η Σοφία Υφαντίδου, που ξεκινάει την Παρασκευή (29/06) το πρωί την προσπάθειά της στο έπταθλο.
Η 27χρονη πρωταθλήτρια μίλησε στο Sport24.gr και δήλωσε πανέτοιμη για τα δύο μεγάλα ραντεβού του καλοκαιριού, αφού πέραν του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, θα συμμετάσχει για πρώτη φορά στην καριέρα της και στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου.
  • Αναλυτικά η συνέντευξη της Σοφίας Υφαντίδου στο Football-ista :
Έμεινες ικανοποιημένη από την εμφάνισή σου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα;

"Ναι ήμουν πολύ ευχαριστημένη, τόσο από την επίδοση μου στα εμπόδια όσο και στον ακοντισμό. Στα εμπόδια έκανα την τρίτη καλύτερη μου επίδοση και στον ακοντισμό νέο ατομικό ρεκόρ. Δεύτερη θέση και στα δύο, οπότε είμαι πολύ ικανοποιημένη από την εμφάνιση μου σε αυτό το πανελλήνιο πρωτάθλημα".

Ποιοι είναι οι στόχοι σου για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του Ελσίνκι;

"Πάνω απ' όλα θέλω να πάω στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα υγιής, να μπω να ευχαριστηθώ τον αγώνα χωρίς άγχος και από εκεί και πέρα να κάνω αυτό που ξέρω ότι μπορώ. Να μου βγει η προπόνηση που έχω κάνει, και αν επιτευχθεί αυτό, θα έρθει και το πολύ καλό αποτέλεσμα".

Οι στόχοι σου διαφοροποιούνται εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων σε σχέση με το Ελσίνκι;

"Κάθε αγώνας είναι διαφορετικός. Σίγουρα μια Ολυμπιάδα έχει άλλη χαρά. Σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα έχω ξαναπάρει μέρος, συμμετοχή σε Ολυμπιάδα θα είναι η πρώτη μου. Δεν θα βάλω κάποιον πιο μεγάλο στόχο στην Ολυμπιάδα, γιατί όποτε το έκανα αυτό με επηρέαζε αρνητικά. Πλέον πάω και ευχαριστιέμαι τους αγώνες και αυτό φέρνει και το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σίγουρα δεν πάω να αγωνιστώ χαλαρά ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, πάω για να δώσω το 100% όσων έχω δουλέψει. Προτιμώ γενικώς πρώτα να κάνω και μετά να μιλάω".


Φέτος διανύεις την καλύτερή σου σεζόν. Πιστεύεις πως είναι εφικτό να καταρρίψεις το πανελλήνιο ρεκόρ;

"Όπως είπα και πιο πριν, με υγεία πάνω απ' όλα και έναν σωστό αγώνα, χωρίς μεγάλα λάθη, γιατί λάθη πάντα θα υπάρχουν, είναι εφικτό να καταρρίψω το πανελλήνιο ρεκόρ".

Έχεις δώσει βαρύτητα σε κάποιο συγκεκριμένο αγώνισμα;

"Όχι, είναι μοιρασμένη η προπόνηση μου έτσι ώστε να δουλεύω όλα τα αγωνίσματα το ίδιο. Αν όμως σε μια προπόνηση μια μέρα δεν πάω καλά σε κάποιο αγώνισμα, τότε την επόμενη θα το ξαναδουλέψω και θα αφήσω κάποιο άλλο στο οποίο είμαι καλά. Σε σπάνιες περιπτώσεις αυτό, αλλά μπορεί να γίνει".


Ποια αθλήτρια θεωρείς πως είναι το φαβορί για το χρυσό μετάλλιο, τόσο στο Ελσίνκι όσο και στο Λονδίνο;

"Η μάχη για το χρυσό τόσο στο ευρωπαϊκό όσο και στην Ολυμπιάδα θα είναι ανάμεσα στην Jessica Ennis και στην Tatiana Chernova. Στους Ολυμπιακούς η Ennis θα έχει ένα παραπάνω κίνητρο γιατί θα βρίσκεται μέσα στη χώρα της. Αν αυτό όμως την πιέσει ψυχολογικά μπορεί και να την οδηγήσει σε λάθη που θα της κοστίσουν το χρυσό. 
Θα υπολόγιζα και την Dobrynska, αλλά μετά τον κλειστό έδειξε ότι δεν έχει ξαναβρεί το ρυθμό της. Πάντως ούτε και αυτή είναι εύκολη αντίπαλος. Αν είναι καλά, πιστεύω ότι αυτή θα είναι η τριάδα των μεταλλίων".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου