Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012

Έκλεισε ο Κοντρέρας

Ο Πάμπλο Κοντρέρας παραχώρησε αποχαιρετιστήρια συνέντευξη Τύπου και, σύμφωνα με τους Χιλιανούς, πήρε το αεροπλάνο με προορισμό την Ελλάδα, γεγονός που αποδεικνύει ότι ο παίκτης βρίσκεται ένα βήμα πριν από τον Ολυμπιακό.


Ο 34χρονος αμυντικός ευχαρίστησε την Κόλο Κόλο και τους οπαδούς της ομάδας, ενώ τόνισε πως στην ηλικία που βρίσκεται το δέλεαρ της συμμετοχής του στο Champions League έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή του να κάνει το υπερατλαντικό ταξίδι.

"Φεύγω με μεγάλη λύπη που δεν μπορώ να βοηθήσω. Δουλέψαμε καταπληκτικά με το τεχνικό τιμ. Σκοπός μου ήταν πάντα να μπορώ να βοηθώ την Κόλο Κόλο. Η ελληνική κρίση με βοήθησε να έρθω εδώ. Αλλά επιμένω πως η ευκαιρία που μου δίνεται σε αυτή την ηλικία να παίξω στο Champions League υπερισχύει. Μου είναι πολύ δύσκολο... Μου ζήτησαν να μείνω.

Τις καλύτερες ευχές μου στην ομάδα. Η γυναίκα και τα παιδιά μου ανυπομονούν να επιστρέψουμε στην Ευρώπη και πήραν κι εκείνοι επίσης την απόφαση. Για την ηλικία μου, η ευκαιρία είναι μεγάλη. Ευχαριστώ τον προπονητή μου που το έκανε πράξη", τόνισε αρχικά ο αρχηγός της εθνικής Χιλής.

Και συνέχισε:"Δεν είχα ποτέ καμία διαφωνία με τους οπαδούς. Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να συνεισφέρω πραγματικά και ζητώ συγνώμη για αυτό. Εκεί που πηγαίνω, θα εξακολουθώ να είμαι οπαδός της Κόλο Κόλο".

Μόλις ο Κοντρέρας ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του, τον λόγο πήρε ο αθλητικός διευθυντής της Κόλο Κόλο, Χουάν Γκουντιέρες, υποστηρίζοντας τα εξής:

"Μιλήσαμε με τον Ομάρ (σ.σ. Ομάρ Λαμπρούνα, προπονητής της Κόλο Κόλο) και φυσικά θα ήθελε να τον δει να συνεχίζει, αλλά επίσης κατανοεί τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη ζωή. Η ευκαιρία να παίξει στο Champions League ήταν μεγάλη για τον Πάμπλο".

Πηγή: Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου