Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Αναστασιάδης: "Έκανα λάθος με τον Τζαβέλλα, έπρεπε να τον είχα καλύψει"

Υποχρεωμένος να νικήσει την Γκινγκάμπ το βράδυ της Πέμπτης (11/12) είναι ο ΠΑΟΚ σύμφωνα με τον Άγγελο Αναστασιάδη, ο οποίος αποκάλυψε τις σκέψεις του για την αναμέτρηση και υπερασπίστηκε τον Γιώργο Τζαβέλλα, τονίζοντας πως θα έπρεπε να τον είχε προστατεύσει. "Τα αφήνουμε όλα στην Παναγιά", δήλωσε μεταξύ άλλων.


"Είμαστε υποχρεωμένοι να παίξουμε για τη νίκη. Αν θέλουμε όλος αυτός ο δρόμος μέχρι τώρα να στεφθεί με επιτυχία είμαστε υποχρεωμένοι να κερδίσουμε. Εμείς δεν έχουμε κανένα άγχος, τα έχουμε αφήσει όλα στη Παναγία, δουλεύουμε από το πρωί μέχρι το βράδυ. Φτάσαμε μέχρι εδώ γιατί δεν έχουμε άγχος και μακάρι να μας βοηθήσει να συνεχίσουμε. Δεν υπάρχει άγχος στην ομάδα", ήταν η αρχική τοποθέτηση του Άγγελου Αναστασιάδη.

Για τις σκέψεις του για το παιχνίδι της Πέμπτης (11/12) τόνισε: "Ελπίζω στο τέλος να μην είμαι θυμωμένος και να είμαι ευχαριστημένος. Ξέρουμε ότι είναι καλή και πειθαρχημένη ομάδα. Πρέπει να είμαστε πειθαρχημένοι και σοβαροί και εμείς για να κερδίσουμε. Αυτός είναι ο μοναδικός τρόπος, δεν υπάρχει άλλος".

Για το αν υπολογίζεται ο Τζαβέλλας: "Δυο κουβέντες θα πω. Είμαι εδώ για τον ΠΑΟΚ. Όποιος το καταλαβαίνει, όποιος δεν το καταλαβαίνει μπορεί να σκέφτεται και να λέει ότι θέλει. Τώρα κάνει θεραπεία κάτω, ελπίζω αύριο να είναι καλά. Το θέμα του όχι μόνο είναι λήξαν. Έγινε ένα λάθος από μένα γιατί θα έπρεπε να τον καλύψω, είμαι αρχηγός της οικογενείας, όταν όλοι λένε κάτι για κάποιον, εγώ απαγορεύεται να μην κάνω αυτό το αυτονόητο, άσχετα αν είχε κάνει λάθος ή όχι. 

Κανείς γονιός αν κάνει κάτι κακό το παιδί του δεν το βγάζει έξω και το σκοτώνει.
Εγώ δεν είμαι εδώ για να προστατεύσω τον εαυτό μου, για μένα μπορείτε να γράψετε ότι θέλετε, όταν συμβαίνει κάτι, όμως, με τα παιδιά, εγώ πρέπει να κάνω το αυτονόητο".

Για τους Τζιόλη και Σκόνδρα: "Έχουμε πολλά προβλήματα. Ο Τζιόλης κουβαλάει έναν τραυματισμό εδώ και έναν χρόνο και δεν έχει την πολυτέλεια ούτε ο ίδιος, ούτε εμείς να τον ξεκουράσουμε. Και όχι μόνο σφίγγει τα δόντια του, δίνει και την ψυχή του για την ομάδα. Τον Σκόνδρα θα τον περιμένουμε μέχρι τελευταία στιγμή, και αυτόν. 

Ξέρετε δεν ήθελα να αναφερθώ σε αυτά, γιατί δεν μου αρέσουν οι δικαιολογίες, είτε λείπει, είτε όχι κάποιος εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να τα καταφέρουμε. Ελπίζω να μας δώσει δύναμη η Παναγία. Έχουμε μπροστά μας τρεις στόχους, πρέπει να τα δώσουμε όλα και από εκεί και πέρα θα γίνει ότι θέλει η Παναγία".

Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου