Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Νάνι: "Είμαι ανοιχτός σε προτάσεις"

Το συμβόλαιο του Νάνι τελειώνει σε 18 μήνες, η Γιουνάιτεντ του έκανε πρόταση, όμως ο Πορτογάλος άσος αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει από την ομάδα του σερ Άλεξ.


Πέντε χρόνια βρίσκεται στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ο Νάνι, έχοντας κατακτήσει πρωταθλήματα, Τσάμπιονς Λιγκ και Κύπελλα, φέτος ωστόσο ήταν μία από τις πιο μέτριες σεζόν του.
Βέβαια η αξία του είναι δεδομένη και στην Γιουνάιτεντ δεν θέλουν να τον χάσουν για ένα κομμάτι... παντεσπάνι, μιας και το συμβόλαιο του ολοκληρώνεται σε 18 μήνες. 


Η πρόταση που έγινε λοιπόν ανεβάζει τις εβδομαδιαίες αποδοχές του από τις 115.000 ευρώ στις 145.000! Ο ίδιος ωστόσο δεν έχει απαντήσει ακόμα και ρίχνει το μπαλάκι στην διοίκηση της Γιουνάιτεντ.

"Είμαι πέντε χρόνια στην ομάδα κι έχω κατακτήσει τα πάντα. Είμαι ευτυχησμένος, όμως δεν θέλω να πω κάτι για το μέλλον μου. Είμαι ανοιχτός σε όλα. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μόνο Αγγλία και Ισπανία, μπορείς να παλέψεις για την επιτυχία και σε άλλες χώρες", είπε αρχικά και συνέχισε:

"Ο ατζέντης μου περιμένει νέα από την Γιουνάιτεντ. Έχουμε πρόταση στα χέρια μας, όμως όλα εξαρτώνται από την διοίκηση". 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου