Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Ντι Νατάλε: "Περισσότερα γκολ με την Ουντινέζε παρά εξόδους με τη γυναίκα μου"

Οριστική είναι η απόφαση του Αντόνιο Ντι Νατάλε να τερματίσει την ποδοσφαιρική καριέρα του στο φινάλε της σεζόν.


Μιλώντας μετά την ήττα από τη Βερόνα, ο μεγάλος Ιταλός σκόρερ εξήγησε ότι "μίλησα με την οικογένειά μου και τον ατζέντη μου και αποφάσισα ότι αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά μου. Όλα τελειώνουν τον Ιούνιο".

"Πονάει", παραδέχθηκε στη συνέχεια ο Ντι Νατάλε, "γιατί έχω σκοράρει περισσότερα γκολ με την Ουντινέζε σε σχέση με τις φορές που έχω βγει έξω με τη γυναίκα μου για δείπνο. Νοιάζομαι για την ομάδα, αφού είναι η οικογένειά μου".
Ο 36χρονος Ιταλός αγωνίζεται στην Ουντινέζε από το 2004 και σε 359 συμμετοχές έχει 182 γκολ.

Ο Φραντσέσκο Γκουιντολίν ενημερώθηκε για τις δηλώσεις του Ντι Νατάλε, αλλά ξαφνιάστηκε: "Δεν ήξερα τίποτα. Ακόμη ελπίζω ότι πρόκειται για μια στιγμή απογοήτευσης και θα αλλάξει την απόφασή του".

Contra.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου