Σάββατο 4 Αυγούστου 2012

Κλείδωσε το αργυρό μετάλλιο ο Κοντίδης

Ο Παύλος Κοντίδης κλείδωσε το αργυρό μετάλλιο, ύστερα από την ολοκλήρωση της 10ης Ιστιοδρομίας στην κατηγορία Λέιζερ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. 


Αυτό είναι και το πρώτο μετάλλιο της Κύπρου στα χρονικά των Ολυμπιακών Αγώνων, με τον Παύλο να γράφει αδιαμφισβήτητα ιστορία στην κυπριακή συμμετοχή.
«Είναι η σημαντικότερη μέρα της ζωής μου. Αυτό που πέτυχα είναι πολύ σπουδαίο για εμένα και την πατρίδα μου. Έχω ακόμη μία πιθανότητα για το χρυσό και θα προσπαθήσω. Ο 

Σλίνγκσμπι χρειάζεται απλά μία έβδομη θέση (σ.σ. στον αγώνα μεταλλίου) ή να με κρατήσει εκτός της πρώτης τριάδας, οπότε θα προσπαθήσει να μείνει κοντά μου. Εγω θα πρέπει να σκεφτώ μία τακτική ώστε να του ξεφύγω» δήλωσε ο Κύπριος ιστιοπλόος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου