Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

Μπολτ: "Ήταν αγχωμένος ο Μπλέικ"

Πολλά είχαν ακουστεί τις τελευταίες ημέρες για την φυσική του κατάσταση και οι φήμες τον έφερναν να χάνει την κούρσα στον τελικό. Ο λόγος για το Γιουσέιν Μπολτ, ο οποίος στον τελικό των 100μ έκλεισε... στόματα και με τη νίκη του σε 9.63 κατέκτησε το δεύτερο χρυσό του μετάλλιο στην απόσταση.


Μετά τη νίκη του ξέσπασε, κάνοντας τις συνήθεις φιγούρες και δίνοντας το δικό του σόου στο στάδιο που τον αποθέωσε.
«Ήμουν λίγο ανήσυχος για την εκκίνησή μου. Δεν έχω τις καλύτερες αντιδράσεις, αλλά την σιγούρεψα και αυτό είναι το κλειδί. Ο προπονητής μου είπε να σταματήσω για την εκκίνηση και να επικεντρωθώ στο τέλος της κούρσας, γιατί αυτό το σημείο είναι το καλύτερό μου. 

Οι θεατές ήταν υπέροχοι. Ήξερα ότι επρόκειτο να είναι έτσι», δήλωσε ο Μπολτ, που ρωτήθηκε και για τον Γιόχαν Μπλέικ ο οποίος πήρε το ασημένιο μετάλλιο: «Εργάζεται σκληρότερα από μένα, αλλά ήξερα τι έπρεπε να κάνω και έχω μεγάλο ταλέντο. Αυτός θα το κάνει καλύτερα την επόμενη φορά, επειδή ήταν λίγο αγχωμένος απόψε».

Ο Μπλέικ εiπε από την πλευρά του: «Αυτός είναι ο ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο και εγώ πήρα το ασημένιο μετάλλιο. Τι περισσότερο μπορώ να ζητήσω; Όταν είμαι ο δεύτερος ταχύτερος άνθρωπος στον κόσμο πίσω από τον Μπολτ, είναι τιμή μου».

Ο μεγάλος χαμένος της βραδιάς ήταν ο Τάισον Γκέι που δεν κατάφερε να ανεβεί στο βάθρο των νικητών: «Ήθελα ένα μετάλλιο. Πραγματικά προσπάθησα να το κατακτήσω για μένα και την οικογένειά μου, αλλά δεν τα κατάφερα».

Αντίθετα σε πελάγη ευτυχίας έπλεε ο Αμερικανός Τζάστιν Γκάτλιν, ο οποίος εξέτισε την ποινή αποκλεισμού του για ντόπινγκ στο Πεκίνο και οκτώ χρόνια μετά την Αθήνα συμμετείχε και πάλι σε Ολυμπιακούς Αγώνες για να κατακτήσει το χάλκινο μετάλλιο. «Ήταν πραγματικά όμορφα. 

Είχα δυνατά παιδιά να αντιμετωπίσω κι έπρεπε να παλέψω. Αισθάνομαι όμορφα που επέστρεψα στους Ολυμπιακούς Αγώνες μετά από οκτώ χρόνια. Σήμερα βγήκα στον αγωνιστικό χώρο και έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου