Τρίτη 29 Ιουλίου 2014

Ένα Ελληνόπουλο στήν FC Bayern !!!

Ο λόγος για ένα παιδί 18 χρονών τον Άγγελο Οικονόμου απο την Περίσταση Πιερίας .


Στον τελικό του Telekom Cup κόντρα στη Βόλφσμπουργκ, ο 18χρονος Άγγελος Οικονόμου είχε την τύχη να αγωνιστεί για σχεδόν ένα ημίχρονο με τη φανέλα της Μπάγερν Μονάχου παίρνοντας τη θέση του Φρανκ Ριμπερί.

Ο νεαρός αμυντικός χαφ περιέγραψε την εμπειρία τού να παίζεις στην νταμπλούχο Γερμανίας μιλώντας στην ιστοσελίδα coppa.gr: «Δεν περίμενα να με βάλει. Δεν το πίστευα. 
Όταν με σήκωσε για ζέσταμα ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος. 

Τις προηγούμενες μέρες έκανε προπονήσεις με τους επαγγελματίες, εκτός από μερικές φορές που με χρειαζόταν η δεύτερη ομάδα, αλλά δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπω.  
Τότε με φωνάζει ο Γκουαρντιόλα για ζέσταμα και τρελάθηκα. Ήμουν αρκετά αγχωμένος βλέποντας τον κόσμο να έχει γεμίσει το γήπεδο. Μετά από λίγο ο γυμναστής είπε ότι ήμουν έτοιμος και πέρασα αντί του Ριμπερί».
Για το πώς ένιωσε όταν αντικατέστησε τον Γάλλο εξτρέμ, ο Άγγελος Οικονόμου δήλωσε: «Με τον Ριμπερί έχουμε μια καλή σχέση, όπως έχει με όλους τους νεαρούς παίκτες, τους οποίους βοηθάει όσο μπορεί με τις συμβουλές του. Φυσικά ήταν μια πολύ σπουδαία στιγμή για εμένα».
Ο 18χρονος Έλληνας μίλησε και για τον Πεπ Γκουαρντιόλα: «Ο Γκουαρντιόλα είναι ένας απίστευτος προπονητής. Είναι τέλειος στη δουλειά του και το νιώθει πάρα πολύ. Ξέρει τα πάντα. Είναι απίστευτος. Πήγα στον πάγκο, μου είπε κάποιες οδηγίες, μου έδωσε το χέρι, μου ευχήθηκε καλή τύχη και με έβαλε στο παιχνίδι».
Για τον στόχο του, είπε: «Στόχος μου είναι να παίξω στην πρώτη ομάδα και να με εμπιστευτούν εκεί. Πριν ανανεώσω (έως το 2016) είχα κάποιες προτάσεις από άλλες γερμανικές ομάδες, αλλά από τη στιγμή που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο τα δίνω όλα για κάτι καλό στην Μπάγερν και από εκεί και πέρα βλέπουμε. Αυτό που θέλω να κάνω είναι μια καλή χρονιά φέτος και του χρόνου».
Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα, ο Άγγελος Οικονόμου σημείωσε πως «δεν λέω όχι στο ενδεχόμενο να αγωνιστώ σε κάποια ελληνική ομάδα, αλλά αυτό που έχω στο μυαλό μου είναι τώρα η ομάδα μου, όχι η επιστροφή».  
Άνθρωποι της γερμανικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας του είχαν ζητήσει να παίξει στις μικρές εθνικές ομάδες της Γερμανίας αλλά ο ίδιος έχει αγωνιστεί στην Εθνική Παίδων της Ελλάδας και δηλώνει πως «χωρίς συζήτηση θα αγωνιζόμουν στην Ελλάδα. 

Απλώς μέχρι να μου γίνει πρόταση να αγωνιστώ με την μικρότερη Εθνική δεν με είχε προσεγγίσει κάποιος εκτός των Γερμανών. 

Όμως τότε είχα έναν τραυματισμό και τελικά δεν έπαιξα για την Γερμανία. Τώρα θα έπαιζα για την Ελλάδα. Είναι όνειρο κάθε Έλληνα ποδοσφαιριστή και για μένα δεν είναι διαφορετικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου