Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Η απογοήτευση του Μπέκαμ

Την απογοήτευσή του για ακόμα μια φορά εξέφρασε ο Ντέιβιντ Μπέκαμ για το "κόψιμο" του από την Ολυμπιακή ομάδα της Αγγλίας αλλά και πάλι δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την ομάδα και την χώρα του.


Με δηλώσεις που έκανε ο Άγγλος σταρ τόνισε και πάλι την απογοήτευσή του που δεν θα βοηθήσει την χώρα του.

Ο 37χρόνος Μπέκαμ είχε δηλώσει την πίστη του και την θέληση του να αγωνιστεί για ακόμα μια φορά με τα χρώματα της χώρας του αλλά ο προπονητής της Ολυμπιακής ομάδας Στιούαρτ Πίρς δεν του "έκανε το χατίρι".

Ο Μπεκάμ δεν βρέθηκε στις τελικές επιλογές και αυτό τον έχει επηρεάσει κάτι το οποίο δεν δίστασε να δηλώσει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:

"Όλοι ξέρουν πόσα σημαίνει για εμένα να αγωνίζομαι για την χώρα μου, έτσι θα ήταν τιμή μου να ήμουνα μέρος της Ολυμπιακής ομάδας της Αγγλίας."

"Φυσικά και είμαι πολύ απογοητευμένος, αλλά δεν θα υπάρχει μεγαλύτερος υποστηρικτής της ομάδας από εμένα."
"Και όπως ο καθένας, θα εύχομαι ότι θα κατακτήσουν το χρυσό."

Να σημειωθεί ότι πολλοί Άγγλοι έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους στο "κόψιμο" του "Μπέκς" από την Ολυμπιακή ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου