Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

“Εχω μια αποστολή”

Ο Tony Parker μιλάει στο ΝΒΑ Greece για την πρώτη του συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά και για τις βλέψεις που έχει για την κατάκτηση ενός ακόμα πρωταθλήματος στο ΝΒΑ με τους San Antonio Spurs.


Στις 29 Ιουλίου η Γαλλία θα δώσει τον πρώτο της αγώνα για το Ολυμπιακό τουρνουά και απέναντι στις ΗΠΑ ο Tony Parker θα κάνει το ντεμπούτο του στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ενα ατυχές περιστατικό (σ.σ. τον περασμένο μήνα βρέθηκε στη μέση ενός καυγά σε κλαμπ της Νέας Υόρκης και τραυματίστηκε στο μάτι) παραλίγο να του στερήσει αυτή τη μοναδική εμπειρία για κάθε αθλητή, αλλά όπως λέει ο ίδιος στο ΝΒΑ Greece δεν θα έχανε με τίποτα το ταξίδι στο Λονδίνο.

Θα χρειαστεί βέβαια να φορέσει ειδικά προστατευτικά γυαλιά, όμως αυτό δεν θα τον εμποδίσει να εκπληρώσει την αποστολή του όπως χαρακτηρίζει την παρουσία του στην εθνική ομάδα της Γαλλίας: “Παίζω στην εθνική ομάδα από τότε που ήμουν 15 χρονών. Είμαι πολύ περήφανος που εκπροσωπώ τη χώρα μου φορώντας τη φανέλα με το εθνόσημο. 

Ακόμα και όταν αντιμετωπίζω προβλήματα τραυματισμών προσπαθώ να είμαι εδώ κάθε καλοκαίρι. Αποτελεί ένα είδος αποστολής για εμένα η συμμετοχή στην εθνική ομάδα. Αισθάνομαι πολύ τυχερός που έχω κατακτήσει τρία πρωταθλήματα στο ΝΒΑ με τους Spurs και κάποια μέρα θα ήθελα να πετύχω κάτι ανάλογο και με τη Γαλλία”.   


Πέρυσι στο Eurobasket οι “τρικολόρ” πήραν τη δεύτερη θέση, αφού έχασαν στον τελικό από την Ισπανία και ενώ φέτος πολλοί περιμένουν πως θα είναι ανάμεσα στα φαβορί για ένα μετάλλιο ο Parker προειδοποιεί επισημαίνοντας ότι πρέπει να παλέψουν πολύ σκληρά για να διακριθούν, καθώς η προετοιμασία τους ήταν η χειρότερη δυνατή:  

“Οταν συμμετέχεις στους Ολυμπιακούς Αγώνες πρέπει να ανεβάσεις το επίπεδο σου για να διεκδικήσεις ένα μετάλλιο. Για να σταθούμε απέναντι σε ομάδες όπως οι ΗΠΑ, η Ισπανία, η Ρωσία και η Αργεντινή θα έπρεπε να έχουμε τους καλύτερους παίκτες μας. 

Ορισμένοι από αυτούς όμως δεν είναι μαζί μας. Η προετοιμασία μας ήταν η χειρότερη που έχω πάρει μέρος ποτέ. Τα πράγματα θα είναι δύσκολα για εμάς στο Λονδίνο, αλλά θα παλέψουμε όσο σκληρά μπορούμε”.   

Αυτή θα είναι η πρώτη του συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες και εκτός από το αγωνιστικό κομμάτι περιμένει πως και πως να βρεθεί ανάμεσα στους άλλους αθλητές στο Ολυμπιακό Χωριό προκειμένου να ανταλλάξει απόψεις μαζί τους και να γνωρίσει τον τρόπο σκέψης τους:  

“Ημουν στην ομάδα το 2003 και το 2007 όταν χάσαμε την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και ξέρω πολύ καλά πως είναι να θέλεις να συμμετέχεις σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση. Τώρα που πλέον είμαστε εδώ θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα μου να κερδίσει.

 Από εκεί και πέρα θέλω πολύ να βρεθώ στο Ολυμπιακό Χωριό και να γνωρίσω άλλους αθλητές από όλο τον κόσμο που συμμετέχουν στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Ειδικά αυτούς που θα πάρουν μέρος στο στίβο και στο κολύμπι. Νομίζω πως έχω να μάθω πολλά από τον τρόπο που προετοιμάζονται όσοι κάνουν ατομικό αθλητισμό”.
  • “Η σταθερότητα αποτελεί τη δύναμη μας”

Τη σεζόν που μας πέρασε οι εμφανίσεις του Tony Parker βοήθησαν σε πολύ μεγάλο βαθμό τους San Antonio Spurs να έχουν για ακόμα μια χρονιά ένα από τα καλύτερα ρεκόρ στο ΝΒΑ και στα playoffs να φτάσουν μέχρι τους τελικούς της Δύσης. 

Τα “σπιρούνια” διέψευσαν ξανά τους αναλυτές που δεν τους συμπεριέλαβαν ανάμεσα στους διεκδικητές του πρωταθλήματος και όπως εξηγεί ο Parker αυτό οφείλεται στη σταθερότητα που έχουν στην απόδοση τους εδώ και πολλά χρόνια:  

“Εχουμε καλή ομάδα, καλούς παίκτες και έναν σπουδαίο προπονητή ο οποίος μας γνωρίζει πολύ καλά. Υπάρχει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στους παλιότερους και τους καινούργιους παίκτες που έρχονται στην ομάδα κάθε χρόνο και γι’ αυτό η απόδοση μας διατηρείται σε υψηλό επίπεδο. Η σταθερότητα αποτελεί τη δύναμη μας”.

Μετά από 11 χρόνια στο San Antonio ο 30χρονος πλέι μέικερ έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερη σχέση τόσο με τον προπονητή του, Gregg Popovich, όσο και με τους δυο παλιότερους συμπαίκτες του, τον Tim Duncan και τον Manu Ginobili, η οποία όπως λέει τον βοηθάει να γίνεται όλο και καλύτερος:  

“Ο Gregg είναι ο προπονητής που με βοήθησε να γίνω ο παίκτης που είμαι σήμερα. Με εμπιστεύτηκε από την πρώτη μου χρονιά στο ΝΒΑ και συνεχίζει να με βοηθάει να γίνομαι καλύτερος παίκτης. Η σχέση μου  με τον Tim και τον Manu είναι επίσης πολύ σημαντική για εμένα. 

Εχουμε κερδίσει μαζί τρία πρωταθλήματα και θέλουμε και οι τρεις να πάρουμε άλλο ένα. Είμαστε πλέον οι πιο παλιοί στην ομάδα και έχουμε γίνει μια οικογένεια. 

Βοηθάμε ο ένας τον άλλο μέσα στο παιχνίδι και αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που μας κρατάνε σε τόσο υψηλό επίπεδο όλα αυτά τα χρόνια που παίζουμε μαζί”.

Τα τελευταία 15 χρόνια οι Spurs έχουν κατακτήσει τέσσερα πρωταθλήματα και με την απόδοση τους αποδεικνύουν συνεχώς πως μπορούν να διεκδικήσουν άλλον έναν τίτλο. Για πόσο ακόμα όμως θα συνεχίσει να γίνεται αυτό; 

Ο Tony Parker δίνει τη δική του απάντηση: “Εχω άλλα τρία χρόνια συμβόλαιο και πέρα από αυτό σκοπεύω να συνεχίσω και να ολοκληρώσω την καριέρα μου στους Spurs. Οπότε όσο θα είμαι τριγύρω θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να πάρουμε ένα πρωτάθλημα ακόμα. 

Είμαι μέλος μιας σπουδαίας ομάδας, έχω στο πλευρό μου δυο από τους κορυφαίους παίκτες όλων των εποχών και έναν εκ των καλύτερων προπονητών στην ιστορία του ΝΒΑ. Μαζί έχουμε γράψει ιστορία και μπορούμε να γράψουμε και το επόμενο κεφάλαιο”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου