Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Τελικά υπέγραψε νέο συμβόλαιο ο Σουάρες

Την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο συνεργασίας με τη Λίβερπουλ, όπως είχε διαρρεύσει από το μεσημέρι της Τρίτης (07/08), έβαλε τελικά ο Λουίς Σουάρες. Ο Ουρουγουανός επιθετικός βρέθηκε στα γραφεία του συλλόγου και ανανέωσε τη συνεργασία του με τους "κόκκινους".


Η είδηση που μεταδόθηκε πρόωρα από το επίσημο διαδικτυακό κανάλι της Λίβερπουλ, νωρίτερα μέσα στην ημέρα, ήταν πέρα ως πέρα αληθινή.

Ο Σουάρες, κλήθηκε από τη διοίκηση της ομάδας να υπογράψει νέο συμφωνητικό, με νέους όρους και μεγαλύτερη χρονική διάρκεια.

"Μου φαίνεται απίστευτο. Είμαι πολύ χαρούμενος τόσο στην ομάδα, όσο και στην πόλη. Υπέγραψα με πολλή χαρά το νέο μου συμβόλαιο με τη Λίβερπουλ. Από μικρό παιδί, ονειρευόμουν να φορέσω τη φανέλα της Λίβερπουλ, όπως θεωρώ ότι ονειρεύονται να κάνουν και όλα τα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα ποδοσφαιριστή. 

Οι άνθρωποι του συλλόγου από την πρώτη μέρα της συνεργασίας μας, μου έχουν φερθεί άψογα και αυτό με κάνει κάθε φορά να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό μέσα στο γήπεδο. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και τους οπαδούς μας, αφού κάθε φορά αποτελούν τον 12ο παίκτη μας. 

Είναι εκπληκτικοί και τους θέλουμε κοντά μας", τόνισε ο Σουάρες στην επίσημη ιστοσελίδα της Λίβερπουλ.

Ο Λουίς Σουάρες μετακόμισε από το Άμστερνταμ και τον Άγιαξ στο Μέρσεϊσαϊντ, τον Ιανουάριο του 2011, μετράει 52 εμφανίσεις και 21 γκολ στη μέχρι στιγμής θητεία του με την κόκκινη φανέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου