Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Τσιρίλο: "Κέρδισα πολλές εμπειρίες στον ΠΑΟΚ"

Ο Μπρούνο Τσιρίλο μίλησε σε ιταλική ιστοσελίδα για τα τρία χρόνια παρουσίας του στον ΠΑΟΚ


Για τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ, αλλά κυρίως την επόμενη μέρα στην καριέρα του μίλησε ο Μπρούνο Τσιρίλο στην ιταλική ιστοσελίδα "reggionelpallone.it". "Σίγουρα είναι θετικό το πρόσημο των τριών χρόνων μου στον ΠΑΟΚ. Κάθε χρόνο παλεύαμε για τις πρώτες θέσεις και ήμασταν σταθερά στα πλέι οφ.

Κέρδισα πολλές εμπειρίες στον ΠΑΟΚ και βέβαια είχα την τιμή και τη χαρά να επιστρέψω στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και να παίξω με την ομάδα στο Γιουρόπα Λιγκ" τόνισε αρχικά, μιλώντας στη συνέχεια για το τι σκέφτεται να κάνει τώρα:

"Σίγουρα θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι.Δεν είμαι πλέον νεαρός, αλλά νιώθω καλά και σωματικά αλλά και ψυχολογικά για να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο.

Ακόμη απολαμβάνω την μπάλα και δε μου λείπουν τα κίνητρα. Ο εκπρόσωπος μου βρίσκεται σε επαφές με διάφορες ομάδες, κάτι κινείται, αλλά ακόμη δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο".Άφησε, όμως, ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Ρετζίνα:

"Θα γύριζα με χαρά. Είναι γνωστό ότι η μισή μου καρδιά είναι στα χρώματα της ομάδας. Με τον πρόεδρο τον κ. Φότι μιλάμε τακτικά ακόμη και πριν από λίγες μέρες μιλήσαμε. Δεν αρνούμαι ότι μιλήσαμε και για την πιθανότητα επιστροφής μου αλλά ακόμη όλα είναι ανοιχτά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου