Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Κοντρέρας: Αλλαξαν τα δεδομένα

Νέα βελτιωμένη πρόταση για την απόκτηση του Πάμπλο Κοντρέρας κατέθεσε στην Κόλο Κόλο ο Ολυμπιακός και σύμφωνα με τον ίδιο τον χιλιανό αμυντικό "τα δεδομένα άλλαξαν", με αποτέλεσμα ο πρώην αμυντικός του ΠΑΟΚ να βρίσκεται πλέον μια ανάσα μακριά από τους ερυθρόλευκους.


"Υπάρχει πραγματική δυνατότητα να πάω στον Ολυμπιακό, κάτι που θα επιβεβαιωθεί αύριο. Η ελληνική ομάδα έκανε νέα προσπάθεια για να με αποκτήσει και η Κόλο-Κόλο δεν είναι αρνητική", δήλωσε σε ΜΜΕ της πατρίδας του και πρόσθεσε:

"Τίποτα δεν είναι οριστικό, αλλά τα δεδομένα άλλαξαν. Πρόθεσή μου ήταν να μείνω στην Κόλο-Κόλο, αλλά φαίνεται πως οι δύο ομάδες είναι κοντά σε συμφωνία που θα είναι συμφέρουσα για την Κόλο-Κόλο και μένα. Η ομάδα μου με παραχωρεί και αυτό είναι πολύ σπάνιο για παίκτες της ηλικίας μου.

"Είναι περίπλοκη η κατάσταση και πολύ δύσκολη για μένα. Είμαι αρχηγός της Κόλο-Κόλο και ταυτισμένος μαζί της. Όταν επέστρεψα έβαλα στην άκρη τα χρήματα και τώρα, αν υπάρξει συμφωνία, η Κόλο-Κόλο θα έχει κέρδος. Ο κόσμος θα το δεχτεί. 

Εγώ το μόνο που θέλω είναι να τα πάει καλά η ομάδα".
Σύμφωνα με τους χιλιανούς, ο Κοντρέρας θα αναχωρήσει την Τετάρτη για την Αθήνα και θα υπογράψει για δύο χρόνια. Η ομάδα της Χιλής θα βάλει στα ταμεία της περίπου 200.000 ευρώ.

Πηγή: Sport.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου