Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

ΣΟΚ : Διέσυραν Ελληνίδα αθλήτρια με γυμνές φωτογραφίες ( Pic )

Η υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος καλείται να διερευνήσει την υπόθεση διασυρμού νεαρής αθλήτριας, οι φωτογραφίες της οποίας "ανέβηκαν" στο διαδίκτυο από άγνωστο χρήστη.

Η 32χρονη κοπέλα, που εδώ και λίγα χρόνια έχει εγκαταλείψει τον στίβο και δουλεύει ως νοσηλεύτρια, πριν από λίγες μέρες έχασε το κινητό της και λίγο αργότερα είδε τον εαυτό της σε site να ποζάρει και παράλληλα να καλεί τους υποψήφιους πελάτες της για ερωτικές υπηρεσίες έναντι αμοιβής.
Το κινητό της τηλέφωνο κλάπηκε πριν μερικές μέρες σε παραλία της Κρήτης στην περιοχή της Ελούντας.
Η ίδια δήλωσε σοκαρισμένη στο blog του Νάσου Γουμενίδη:

"Έκανα λάθος που κρατούσα στο κινητό μου αυτές τις φωτογραφίες. Όμως ήταν προσωπικές στιγμές τις οποίες τις κρατούσα γιατί μου θύμιζαν κάτι όμορφο. Δεν περίμενα ποτέ ότι θα έβλεπα τον εαυτό μου ξαφνικά σε σελίδες με πορνό περιεχόμενο. Ευτυχώς για μένα το πρόσωπό μου δε φαίνεται διαφορετικά θα είχα μεγαλύτερα προβλήματα.

Είχαμε πάει σε παραλία με παρέα και ξαφνικά επιστρέφοντας από τη θάλασσα διαπίστωσα ότι το κινητό μου έλειπε. Πήγα στο αυτοκίνητό αλλά τίποτε. Δε φανταζόμουν ποτέ ότι θα γινόταν αυτό. Μίλησα με δικηγόρο και σήμερα κιόλας θα απευθυνθώ στη Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος".


Πηγή: News247.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου