Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

Το πέναλτι αλά Πανένκα και η σιγουριά του Ράμος

Να απαντήσει στους επικριτές, μετά το χαμένο πέναλτι με την Ρεάλ, ήθελε ο Σέρχιο Ράμος όπως δήλωσε μετά το τέλος του ημιτελικού με την Πορτογαλία.


Στον αμυντικό της Ισπανίας είχε ασκηθεί τεράστια κριτική μετά το χαμένο πέναλτι με την Ρεάλ Μαδρίτης στον ημιτελικό του Champions League με την Μπάγερν.

Με την πολύ όμορφη και εύστοχη εκτέλεση του στον χθεσινό ημιτελικό με αντίπαλο την Πορτογαλία ο Ράμος ήθελε να δώσει τις απαντήσεις του αλλά και να προσφέρει το προβάδισμα στην ομάδα του.
  • Ο Ράμος δήλωσε χαρακτηριστικά:
"Το είχα σχεδιάσει από πριν, δεν θα πω ψέμματα" τόνισε στους δημοσιογράφους αφού παρέλαβε το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη του αγώνα.

"Μετά την τελευταία μου εμπειρία με τα πέναλτι με την Ρεάλ στο Champions League, πολλοί είπαν ότι δεν ήμουν έτοιμος να αναλάβω την εκτέλεση ενός χτυπήματος."
"Αλλά είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου και ήθελα να δοκιμάσω ξανά"

"Είχε ρίσκο, φυσικά, αλλά είχα δει την κίνηση του τερματοφύλακα και ήμουν αρκετά σίγουρος ότι θα έπεφτε σε κάποια πλευρά. Ήμουν τυχερός, αλλά ήταν καταπληκτικό για μένα."

Το παράδειγμα του Πίρλο ακολούθησε και ο Ράμος λοιπόν με το χτύπημα αλά Πανένκα με τους ποδοσφαιριστές να μην πτοούνται με την σημασία των αγώνων και να τολμούν να στρέψουν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους. Θα υπάρξει άλλος τολμηρός ή θα σταματήσουν εδώ. Θα δείξει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου